Martin Horáček v sestavě kole a zároveň se stal mužem kola

23.10.2012 18:48

MUŽ KOLA

Martin HORÁČEK                                       
(záložník, SK Dekora Ždírec n. D.)



Tři zápasy čekali fotbalisté ždírecké Dekory na tříbodový import. Ten se jim povedl o víkendu, když porazili po divokém průbehu Sapeli Polnou 4:3, a dvěma góly jim k nim pomohl středopolar Martin Hořácek. Už v šesté minutě poslal Dekoru do vedení Pátek a o sedm minut později si první slovo vzal Horácek. „Dostal jsem nádherný centr ze strany od Votavy a z otočky jsem se trefil přesně k tyci. Zvýšil jsem na 2:0,“ priblížil svoji první gólovou trefu Hořácek a dodal: „Konečně se nám povedly kvalitní akce, kterými jsme se dostali rychle do třigólového vedení.“ Jenže Polná se nevzdávala a zápas začala dramatizovat  a dokonce se jí ve druhém polocase podarilo vyrovnat. „Oni potom zacali hrát nakopávané míce na Padrnose a tím nás hodne zatlacili,“ priznal ždírecký záložník. Duležitý moment bylo podle Horácka vyloucení Brnického dvacet minut pred koncem zápasu. „Kdyby domácí nehrálioslabeni, tak by zápas  pravdepodobne skončil remízou“.
Jenže prišla 85. minuta, ve které svým druhým gólem Horácek rozhodl utkání. „Domácí udelali ve stredu hrište chybu, míc se dostal ke mne a krížnou strelou zprava jsem prekonal domácího gólmana. Tohle vítezství je pro nás hodne duležité,“priznal Horácek.

Zpět